Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-18T13:34:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin Frankfurt trece râul Main :D 
4 5 4
2014-01-18T13:37:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin frankfurt trece raul main (sper ca te-am ajutat)
Daca e vorba de Frankfurt pe Main, este vorba despre Main, daca este vorba de Frankfurt am der Oder este vorba despre Oder (Odra).