Răspunsuri

2014-04-06T16:58:51+03:00
El citeste o carte.
Eu scriu la matematica.
Maria se joaca in parc.
Lui ii place engleza.
Mama face o prajitura.
La petrecere am dansat cu Alex.
82 4 82
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T17:00:18+03:00
1. Albinele roiau in lan 
2. Raul intra in padure 
3.Plutesc carduri de gaste albe 
4. Baietasii erau in covata 
5. Pisicutele mele frumoase dormeau 
6. Ea il intampina pe copil .
Sper ca te-am ajutat !
72 3 72