Indicati felul predicatelor din textul urmator : a fost un imparat .indicatifelul predicatelor din textul urmator :
a fost un imparat . acest imparat avea trei fete.
pentru ca era un vaduv amarat,aruncase toata dragostea lui asupra fetelor sale.
intr-una din zile,imparatul a intrebat-o pe fata cea mai mare:
fata mea, cum ma iubesti tu pe mine?
cum sa te iubesc , tata? eu te iubesc ca mierea,raspunse ea,fiindca ar fi vrut sa creada imparatul ca ea il iubea cel mai mult. please ajutati-ma <3

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T16:51:26+03:00
Majoritatea sunt predicate verbale.Predicatele nominale sunt:era.ar fi vrut.
2014-04-06T17:06:43+03:00