CONTINUA IN 15 RINDURI,POVESTIREA Era un sfirsit de februarie.Intr-o zi de vineri,ma intorceam de la soala.Ma gindeam la ale mele,fara sa observ ce se intimpla in jur.La un moment dat,.................

2

Răspunsuri

2014-04-06T15:57:14+03:00
Am vazut niste copii care se dadeau cu sania. Lor le placea foarte mult sa mearga cu ea...eu ma puneam pe ganduri si asteptam sa ma invite si pe mine , dar ei nu m-au invitat...Asa ca am mers  si am mai  vazut niste copii care se dadeau....ei au zis  sa ma duc cu ei ca ma duc ei acasa cu sania...eu fericita am pornit spre casa si  dupa ce am ajuns acasa i-am zis mamei sa ma lase sa ma duc la sanie cu copiii..si am plecat fericita si acolo ne-am distrat foarte mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T15:58:16+03:00
..... aud,fiind seara,un zgomot ciudat si,in intuneric,nu am putut vedea ce se intampla  foarte clar.Chinuindu-ma, am observat un om imbracat in negru care fugea cu o plasa in mana plina de bani.La scurt timp dupa aceea,au auzit sirena politiei care a venit sa inspecteze locul.Le-am explicat ce am vazut.Apoi , dintr-o banca am auzit tipatul unei femei ,care a fost jefuita de acel hot.Politia m-a trimis acasa si mi-a multumit pentru cele zise.Dupa colt,cand am plecat,hotul isi numara banii.Deodata,i-am luat punga cu bani si,chiar daca m-a urmarit,i-am dus politiei,iar hotul a fost prins.
ti-a placut??
macar ti-a dat o idee??
da e minnata,mersi mult,ma ajutat enorm
ai niste idei ft bune
multumesc