eu invat ca pe o poezie si ziua urmatoare stiu
Sincer, nu cred ca e o idee buna..
pe fragmente, sau scoti ideile principale si inveti esenitialul
Eu invat dupa notite de-alea mici, iar in caiet subliniez!Incearca sa-ti antrenezi mintea prin citit!Pa! ;)

Răspunsuri

2014-01-18T13:28:49+02:00
Inveti cu logica si inveti de cand iti preda, nu in ultima seara.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T13:30:11+02:00
Concentreazate la ceea ce inveti, si citeste de mai multe ori lectia sau daca nu fa cartonase pe care sa scrii formule sau definitii

1 5 1