Răspunsuri

2014-04-06T14:51:47+03:00
Cainele se plimba afara.(subiect simplu)
El si ea au mers la petrecere.(subiect multiplu)
Al doilea a castigat concursul.(subiect simplu exprimat prin numeral)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T14:57:29+03:00
Maria merge la școală pentru a învăța. (substantiv-subiect simplu)
Ea scrie la limba română exercițiile pe are doamna profesoară i le-a dat. (pronume-subiect-simplu)
Cifra trei este preferata mea. (numeral-subiect simplu)
_________________________________________________________________________
Monica și Marian merg împreună mereu la școală. (substantiv-subiect-multiplu)
Ei și ele învață bine la școală. (pronume-subiect multiplu)
Trei și patru sunt cifrele pe care la matematică le folosesc mai des. (numeral-subiect multiplu)

2 5 2