Răspunsuri

2014-04-06T14:32:29+03:00
La initiativa lui, Germania va incheia tratate cu Rusia si Austria in anul 1873 punand bazele Aliantei celor 3 Imparati. Rusia se va retrage din aceasta alianta, deoarece in urma unui razboi care a avut loc in Europa ea a primit mai putine teritorii. Austria si Germania au atras de partea lor Italia nemultumita si ea de politica Frantei care avea multe colonii in Africa si care in 1882 se aliaza cu celelalte 2, formand « Tripla Alianta » sau « Puterile Centrale » (statele Austria, Germania, Italia). 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T14:34:17+03:00
Cauze:
- lupta pentru impartirea si reimpartirea lumii
- statele europene si au dat seama ca nu mai pot actiona singure pe intreg globul si au urmarit gasirea de aliati in sprijinirea intereselor lor

Consecinte:
- viitorul razboi se prefigura a nu mai fi local sau continental, va cuprinde intreg globul pamantesc
- impartirea sferelor de influenta in functie de posibilitatile de actiune (Anglia se va concentra mai mult pe zona din afara Europei, in vreme ce Rusia si Franta vor acciona predilect in plan continental)
multumesc!
nui pt ce,merci si tie de ajutor
cu placere!