Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T14:45:35+03:00
Clasa a5-a: 1)ce este biologia?
                biologia e stiiinta care studiaza viata plantelor,a animalelor si a omului.
                2)din ce e alcatuita celula vegetala?
             ea e alcatuita din perete celular,citoplasma,cloroplasma si nucleu.
              3)care sunt organele vegetative?
           ele sunt: radacina tulpina si frunzele.
             4)ce e fotosinteza?
               aceasta e procesul prin care frunza isi prepara hrana cu ajutorul luminii.
           5)ce sunt plantele bienale?
       ele sunt plantele care au ciclul de viata care dureaza 2ani(morcovul).
            6)ce fel de hranire au bacteriile?
          autotrofa,heterotrofa,saprofita,parazita.
           7)din ce sunt alcatuite flagelatele?
        din celula,flagel,nucleu si formatiuni ce contin pigmenti verzi.
         8)ce ciuperci inferioare cunoasteti?
       drojdia de vin,de bere,mucegaiul alb,mucegaiul verde-albastrui.
         9)ce sunt gimospermele?
 sunt conuri si seminte neinchise in fruct.
          10)ce sunt angiospermele?
 sunt plantele cu flori ce au semintele inchise in fruct.
 sper ca te-am ajutat!
 


2014-04-06T15:02:53+03:00
1. Care sunt elementele necesare unei plante pentru a face fotosinteza? Elementele necesate unei plante pentru a face fotosinteza sunt apa, lumina, caldura, CO2, clorofila.
2. Care sunt regnurile lumii vii? Regnurile lumii vii sunt Procariota, Protista, Fungi, Plante si Animale.
3. Ce este celula? Celula este unitatea structurala si functionala a organismelor vii.

1 4 1