Intr-o clasa sunt 30 elevi.18 elevi invata limba franceza si 21 elevi limba engleza.Fiecare elev invata engleza,franceza sau ambele limbi straine.
Cati elevi invata ambele limbi straine??
Cati elevi invata numai franceza?
Cati elevii invata numai englleza??

2

Răspunsuri

2014-04-06T14:26:47+03:00
Daca 18 invata engleza si 21 franceza=total 39 elevi     39-30=9elevi invata  ambele limbi    18-9=9 elevi invata doar engleza si 21-9=12 elevi invata doar franceza
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T14:30:31+03:00
21+18=39 elevi invata ambele limbi straine
39-21=18 elevi invata limba franceza
39-18=21 elevi invata limba engleza
sper ca te-am ajutat!