Răspunsuri

2014-04-06T13:58:59+03:00
Fie x numarul de bomboane pe care Elena le-a avut la inceput.
Din cerinta deducem:
x - 4 + 13 = 29
x + 9 = 29
x = 29 - 9
x = 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T14:00:37+03:00
X-4+13=29
x-4=29-13
x-4=16
x=16+4
x=20 bomboane
proba:20-4+13=29
          29=29 corect
sper ca te-am ajutat!
multumesc frumos
sper sa iti fie de folos. rezolvarea e corecta dupa cum ai vazut si proba. exact asa sa faci si tu pe caiet!
ok ms