Răspunsuri

2014-04-06T13:50:15+03:00
A) sin 48° + sin 24° + sin 48° = 5 x sin 24°
Scrii unul din termeni ca suma sau diferenta de numere intr-un mod convenabil, ca sa observi cum se scrie ca si produs, daca ai nevoie de indicatii si la celelalte, spune-mi
Da am:)) Te roog explica-mi pe limba celor care nu inteleg matematica pentru ca eu habar nu am
Pai, ti s-a explicat mai jos :))
Multumec!
N-ai pentru ce :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T13:56:29+03:00
Explicatia si rezolvarea sunt aceste formule cu care vei rezolva orice exercitiu de tipul acesta:
sin a + sin b = 2* sin (a+b)/2 * cos (a-b)/2
sin a - sin b = 2* cos (a+b)/2 * sin (a-b)/2
cos a + cos b = 2* cos (a+b)/2 * cos (a-b)/2
cos a - cos b = -2* sin (a+b)/2 * sin (a-b)/2

Observatie : numerele a si b le inlocuiesti cu numerele de sus 72, 48 la primul exercitiu 
Nu ii greu deloc trebuie doar sa inlocuiesti si apoi sa faci o scadere sau o adunare banala.