Alcatuiti cate un enunt in care sa utilizati corect urmatoarele expresii : -a sta de veghe -ai sari mustarul -a se face foc si para -a tine isonul cuiva -a fi oale si ulcel

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T13:34:07+03:00
Paznicul sta de veghe; i-a sărit mustarul când a auzit asta;se va face foc si para daca nu vei veni;Lautarul tine isonul petrecaretului;Cand om fi noi oale si ulcele tu vei avea telefon.
3 5 3
2014-04-06T13:37:06+03:00
Cainele sta de veghe noaptea.
cand a auzit,bogdan s-a facut foc si para.
de necaz ii sari mustarul imediat pe alina.
sper ca te-am ajutat!
2 5 2