Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T13:20:42+03:00
My father washed the car .
Mariah wrote her homework.
James had an accident
Ann was here 
Mam baked a cake .
Lara called her sister
Emily sang a song. 
John played with his child. 
Our teacher worked in that school .
The boss yelled at me . 
Luke loved Mia
The girl picked some flowers
I met Richard there. 
I cooked the dinner
Sara thanked me for help. 
She cried last night because of him 
I told him not to go there. 
I didn't expect that William to do this. 
Mom cleaned the house .
2 5 2
2014-04-06T20:37:10+03:00
Am avut de citit doua carti la limba shi literatura romana.la desenat potretul fizic am avut nota 9.despre dans vom vorbi mai tirziu.pentru raspuns corect am cistigat ceva.de spalat rufele mama mi-a spus.de invatat piezia am avut pentru acasa.pentru cules am cumparat o lada noua.de copiat iam dat fetei.am avut de cumparat 200 de foi albe.de la mers ma dor piciorele.masina de spalat nu functioneaza in niciun caz.aveam de servit o masa festiva.sa saturat de uitat  la desene animate.am venit  obosita de la cules strugurii.acorela este pentru pictat tablouri.de adresat frumos trebue.de rugumat guma de amestecat am avut concurs.de spus adevarul trebue .am avut de elaborat