Răspunsuri

2014-01-18T13:28:19+02:00
Pai scripete e roaba, o scandura care o pui pe o piatra ca sa ridici ceva 
5 1 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T13:46:32+02:00
Scripetii compusi au rolul de a reduce forta folosita pentru a deplasa ceva.De exemplu o galeata cu ciment montata la un scripete.Daca galeata are greutatea de 100 N,atunci omul va trage de sfoara cu o forta mai mare sau egala cu 100/2=50 N pentru a o deplasa.Avand scripeti compusi putem sa reducem forta mai mult.
mufla,palanul,macaraua
Palanul nu are scripetele fix? :D :D
are si mobil si fix,deci e compus
Multumesc!
Cu placere :*