Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T11:07:38+03:00
Locul preferat din satul meu natal este terenul de fotbal.Acolo ma intalnesc cu prietenii mei si inventam fel de fel de jocuri distractive.Terenul este foarte mare,cu iarba verde de jur imprejur si foarte curat.Ne este drag sa ne dam intalnire in acel loc,jocurile sunt mai interesante si toti copiii iubesc acel loc.
m-as bucura daca as afla ca te-am ajutat cat de cat
2014-04-06T11:07:55+03:00
Locul meu preferat din dat este sa stau la bunici deoarece imi place sa-i ajut la treburile din gospodadie ,pentru ca ei sunt batrani si ii tin enorm la ei si de acea locul meu preferat este sa stau la bunici .Imi place foarte mult sa-i ajut pe bunici.                           sper ca te-am ajutat 
1 5 1