Vreu si eu niste citate scurte si dragute numa' bune de pus la descrierea unei poze... Ideea e sa fie in engleza, sau merge si variante romanesti dar traduse... Ceva gen despre simplitate, dragostea fata de prieteni etc.... Scur si dragut..asta e ideea! :)

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-05T23:30:08+03:00
Prieteni trebuie sa-i pretuieti si sai ajuti cand au nevoi de tine ,la randul tau si ei o te te ajute.prietenia este bazata pe sinceritate ,dragoste ,intelegere .
intra pe google si scrie translate si acolo poti sa o traduci in ce limba verei
mai inati trebuie sa sti in romana dupa ai in engleza sa stii despre cee e vorba
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T23:30:50+03:00
Sometimes we need a little magic. 
Fear is stupid. So are regrets.
Some people are so poor, all they have is money.
Beauty attracts the eye but personality captures the heart.
When it rains look for rainbows, when it's dark look for stars.
Be the kind of person that you want to meet.
They wanna see you do good, but never better than them. Remember that.
When words fail, music speaks.
People who love to eat are always the beast people.
1.Be the hero of your own story. 2.You can make magic happen, but only if you try. 3.Your heart is a muscle, so exercise it by loving more. 4.Art washes from the soul the dust of every day life. 5.People never remember the million times you've helped them, only the one time you don't.