Un grup de copii a primit portocale, daca un copil a primit 3 portocale, atunci ceilalti copii au primit cate 5 portocale fiecare.Daca fiecare copil ar fi primit cate 4 portocale, atunci ar ramane 10 portocale. A) Cati copii sunt in grup? B)CAte portocale erau in total?

2

Răspunsuri

2014-04-05T22:27:26+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T22:36:43+03:00
A) 12 
b) 34
taadaaaaaaaaam
si o rezolvare ?... Ca raspunsurile le gaseam si asa pe la spate. dar am uitat cum se faceau :-j\
raspunsul meu e gresit (blush) am altul
10 + 4 = 14 (portocale)
14-4=4 ( porocale)
in total erau 14 portocale