Răspunsuri

2014-04-05T23:20:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da ci faptul ca omului i s-a dat darul naturii de a se exprima liber si de a fi creativ 
26 3 26
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-05T23:50:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da exista o corespondenta inrte om si natura  acelea sunt: creativitatea ,intelepciunea.doar dumnezeu pe om la facut din pamant deci este o corespondenta intre om si natura.
31 4 31