Răspunsuri

2014-04-05T21:54:12+03:00
Pai depinde de tine, te straduiesti sa le memorezi, repetand .
asta e sfatul meu.
Mult Succes!
Bun sfat :)))) Mai esti si una dintre cele mai bune de pe site. Asta stiam si eu ca trebuie sa le repet........
Sau stai in mare liniste si exerseaza, memorezi cuvant cu cuvant.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-05T22:04:04+03:00
Scriindule de multe ori pe caiet si asa le memorezi mai usor 
(multumestemi pe  peprofil) spor la invatat!