calculator vechi folositor inteligent
rapid inteligent nou
calculator rapid,vechi,stricat,nou,mic
Folositor , rapid , incet , mic , mare , frumos , urat , nou , vechi , maro , negru , gri , stricat .............................
Bine ! Am deja destule nu mai scrieti!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T21:21:00+03:00
Inteligent,rapid,folositor
Sper ca te'am ajutat.
2014-04-05T21:22:53+03:00
Calculator util, calculator vechi, calculator modern
1 5 1