condeie=stilouri,carunta=albita,imbatranita,alege=selectioneaza,decide,aliniate=aranjate,liniare
condeie:creioane,carunta:albita,alege:selectiona,aliniate:insirate

Răspunsuri

2014-04-05T20:47:51+03:00
Condei= creion
carunt=bartan
alege-selectiona
alinate-a se imblanzi. a calma

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T20:51:01+03:00
Condeie :.creion,.plumb(cu care se scrie pe tăblite
carunta:bătrin străvechi,incăruntit,spicat nins
alege:a sectiona ,a opta,a hotarâ ,a stabili
aliante:coalitie
2 5 2