DREPTUNGHIUL ABCD ARE SEGMENTUL DE DREAPTA AC=15cm.STIIND CA AC ESTE CU 4 cm MAI MIC DECAT AB+BC,AFLA PERIMETRUL DREPTUNGHIULUI ABCD.MULTUMESC!

2
E criminal cine da o astfel de problema la clasa a doua, sau, poate este POET! Mai bine ar incerca sa-i invete sa citeasca corect si sa scrie.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T20:03:58+03:00
AC=15
AB+BC=15+4=19
P=2(AB+BC)=2*19=38
serios? mama ce probleme le dau
da e in clasa a doua
pai perimetrul triunghiului DBC si al lui ADB sunt de 34 cm si dreptunghiul se compune din cele 2 triunghiuri si cred ca perimetrul dreptunghiului este egal cu 34+34=68
multumesc din suflet!Va doresc o seara frumoasa !
multumesc la fel
2014-04-05T20:06:17+03:00
Perimetrul dreptunghiului = 2(AB + BC) 
AB + BC = AC + 4 cm = 15 cm + 4 cm = 19 cm => 2(AB + BC) = 2 x 19 cm = 38 cm
Si momentan nu prea stiu cum sa ajung la ea
Stiu ca e o rezolvarea de neinteles pentru un copil de clasa a doua, dar altfel nu pot s-o iau si sa fie si corect :)) Ma rog, eu sunt a 8-a si inca imi dau seama cum sa aflu perimetrul, o sa mai incerc si revin eu cu ceva
multumesc! daca gasesti o rezolvare chiar si maina , te rog sa o lasi aici caci voi intra si maine.Multumesc si iti doresc o seara placuta!
Multumesc, la fel
Sigur e ok pentru clasa a 2-a? Ma tem ca nu va intelege nimic, saracul :))