Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T12:55:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In anul 1955 primul volum si al doilea 1967

1 5 1
2014-01-18T12:56:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1955  desi este o carte foarte frumoasa
A apărut în două volume la Editura de Stat pentru Literatură și Artă, în 1955 și în 1967
si atunci de ce mai intrebi?
trimite-mi macar un "multumesc"