Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T19:37:48+03:00

este pronume nehotarat
este simplu sau compus ?
simplu la cazul dativ sau genitiv
merci
2014-04-05T19:40:19+03:00
"Tuturor" este pronume nehotarat.
mersi dar nu ma laud ci iti spun ca nu e chear asa cum spui tu
Sigur...
Eram ironica, doamne, m-am plictisit de toata asta :))
in fine,chear nu mai vreau sa ne certam
si eu CHEAR m-am saturat de tine, pa