Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-05T19:37:20+03:00
20-6+6=20-12
=8 o latura 
6ori 6 ori 12=432 aria 
am facut si eu problema asta si stiu sper ca tiam fost de ajutor
ori este semnul de inmultire

atunci 432
432imartit la 3=144
Mai bine taci, scuze
n-are nimic
Imi cer scuze ca ti-am zis sa taci, am vrut sa fiu macar putin draguta, ma rog, nu mai insista cu rezolvarea ta, e gresita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T19:38:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si ce faci atunci cand baza are 6 cm? Trebuie sa iei cele doua cazuri pe rand.
Atunci cand laturile congruente sunt de 6 cm e simplu. P = 2l + b => 20 cm = 12 cm + b => b = 8 cm
Duci inaltime corespunzatoare bazei. Ea este perpendiculara pe baza intr-un triunghi isoscel, deci este si mediana bazei => fiecare segmentel format are 4 cm. Aplici teorema lui Pitagora in oricare dintre cele doua triunghiuri formate si afli inaltime, apoi afli aria cu formula baza x inaltimea pe 2. In cel de-al doilea caz e ceva mai greu si nu-s sigura ca se poate afla aria, dar incerc sa-l studiez :D
pai dc perimetru este 20 si triunghiul isoscel are 2 lat com
Poftim? :)) Formuleaza intrebarile mai coerent, ca sa inteleg si eu ce vrei sa zici. Esti de parere ca ce-am scris eu e gresit? Elaboreaza
total de accord cu tine Totallyinsane
:D