Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T19:35:45+03:00
Mediana  este segmentul care uneste varful unui triunghi cu mijlocul laturi opuse.
 Bisectoarea este semidreapta care imparte un unghi in doua unghiuri egale .
 Mediatoarea este dreapta perpendiculara pe un segment si trece prin mijlocul lui.

dar asemanarile care sunt
asemanarile dintre toate trei ?
2014-04-05T19:36:29+03:00
Fiind dat un triunghi segmentul care uneste un varf al triunghiului cu mijlocul laturii opuse se numeste mediana

bisectoarea este dreapta care imparte un unghi in 2 unghiuri congruente si egale
mediatoarea este dreapta care este perpendiculara pe un segment in mijlocul sau