Răspunsuri

2014-04-05T19:29:30+03:00


era o zi obisnuita de vara.

eu impreuna cu verisoara mea am mers in padure ca sa ne relaxam si sa privim privelistea minunata.

deodata,de dupa un copac a sarit la noi o creatura hidoasa de culoare verde.

bineinteles ca ne-am speriat,dar vazand reactia calma a lui ne-am apropiat de acesta.

am constatat ca vorbea limba romana.

acesta ne-a spus ca numele lui este zebronikus si ca este extraterestru.

apoi noi l-am intrebat ce cauta acolo,iar acesta ne-a raspuns ca c cazut din OZN dupa ce a apasat un buton gresit.

ne-am prietenit in scurt timp,dar asta nu a fost de mare durata.

spun asta deoarece du un timp indelungat,acolo se ivete OZN-ul.

ne-am luat la revedere dupa care ne-am intors acasa.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T19:33:04+03:00
Era o iarna frumoasa,cand eu si bunicul meu am plecat in padure pentru a culege lemnele cazute dupa ploaie.eram foarte (obosita sau oboist) si mam departat de el pentru a sta jos.dupa cateva minute miam dat seama ca mam pierdut si am vazut o cabana,unde am intrat.toate locurile din casa mau speriat si deodata se deschide usa si o umbra inalta cu un pistol in mana aparuse afara.