Intr-o cutie sunt biletele cu numerele: 0; -1; 8; -7; -3; 5;  \frac{1}{3} ;  \frac{2}{7} ; +6; +9; -4; 3  \frac{1}{2} ; 2. Se extrage un biletel la intamplare. Care este probabilitatea ca pe acesta sa fie scris un numar:
a) pozitiv
b) negativ
c) diferit de zero
d) natural
e) care nu este intreg
f) intreg imar
g) natural impar

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T19:04:38+03:00
A) probabilitatea= nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile
Sunt 12 numere, 7 pozitive
p=7/12
b) p=4/12
c) p=9/12
d) 5/12
e) 3/12
f) 5/12
g) 2/12
2 5 2
2014-04-05T19:22:18+03:00
A) posibilitatea =7\12 
b) pos. =4\12 
c) pos. =9\12 
d) pos. =5\12 
e)pos. =3\12 
f) pos.=5\12 
g) pos.=2\12
1 1 1