Răspunsuri

2014-04-05T18:33:37+03:00
Păi, depinde ce număr este..dacă nu este nici un număr, x la puterea 2 = x ori x :)
Daca nu te superi
Da stiu
Păi, dai factor comun x.
X(2-3)
X(2+3)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-05T18:33:38+03:00
Poi...x la patrat... :)                   
10 3 10
scoate*
E posibil ca una dintre paranteze să fie ridicate la pătrat
poi si vine x patrat si apoi schimbi semnul...ca e -, -
Nu ştiu..e aiurea. Poate mai e ceva sau..nu ştiu :/
poi da...