Piramida triunghiulară
Se da :
Pb=24 cm si h=12 cm ; Volumul = ?

Se da :
l=13 ,ap=10 cm ; Al = ?

Se dă:
Pb=24;Al=96 cm ; At = ?

2
vrei sa-ti dau si desenul ?
nu
acum nu mai i-ti pot raspunde a dat raspunsul ionut2 da la dat prost acest exercitiu se rezolva in 2 moduri primu mod la dat Miky93

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T18:14:26+03:00
Piramida este triunghiulara⇒Pb=3l    Pb=24  ⇒l=8
Ab=l²√3/2  =64√3/4=  16√3
V=Ab*h/3
=16√3 *12 /3 se simplifica si ne da  64√3

Al=Pb*ap/2
Pb=3l=3*13=39
Al=39*10/2  =195

Pb=24
Pb=3l  rezulta din amandoua ca l=8
Ab=l²√3/4  =8²√3/4=64√3/4=16√3
At=Al+Ab
=96+16√3

2 5 2
2014-04-05T18:16:15+03:00