Răspunsuri

2014-04-05T17:28:51+03:00
76 : a = b rest 1
102: a = c rest 2

76=2x2x19
102=3x3x3x3x2
c.m.m.d.c=2x2
a=2x2 +1 => a= 5 (poti face si proba.. da oricum ) ;)
102-2=100 (scazi resturile ) ; 75=5x5x3 ; 100 = 2x2x5x5 ; c.m.m.d.c= 5x5=25
Si asta e.
mersi mult
Cu placere! ;)
Deci e raspuns castigator? :)))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T17:40:35+03:00
76:ab=c1+1 ⇒ 76-1=c1*ab ⇒ 75=c1*ab
102:ab=c2+2 ⇒102-2=c2*ab ⇒ 100=c2*ab
ab este divizor al lui 75 si al lui 100
75=5*15=5^2*3
100=5*20=5*5*2*2=5^2*2^2
rezulta ca divizor comun al lui 75 si 100 este 25
verificare 76:25=3 rest 1
              102:25=4 rest 2
3 4 3