Ellen Johnson Sirleaf
Marie Curie- a fost prima femeie . !
MARIE CURIE, născută Maria Salomea Skłodowska (n. 7 noiembrie 1867, Varșovia; d. 4 iulie 1934, Sancellemoz, Franța) a fost o savantă poloneză stabilită în Franța, dublu laureată a Premiului Nobel. A fost prima femeie care a primit un premiu Nobel și singurul savant care a primit două premii Nobel în două domenii științifice diferite (fizică și chimie).

Răspunsuri

2014-04-05T17:13:34+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T17:14:19+03:00
Contesa austriacă Bertha von Suttner (1843 - 1914) a fost prima femeie laureată a Premiului Nobel pentru Pace, în anul 1905. S-a născut în influenta familie princiară austriacă Kinsky şi s-a căsătorit cu baronul german von Suttner. A devenit cunoscută după publicarea romanului "Jos armele ! ("Die Waffen Nieder !") în 1889. A mai scris şi alte lucrări în care şi-a prezentat concepţiile pacifiste : "Manuscrisul" şi "Daniela Dormes". Bertha von Suttner a fost o prietenă apropiată a lui Alfred Nobel şi a fondat Societatea austriacă a prietenilor păcii, deţinând totodată şi funcţia de vicepreşedinte al Biroului Internaţional de Pace.
1 5 1