Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T17:15:12+03:00
Copac , anotimp , glas , prunci , profesor sau educator , cizmulite , licenta , poiana , vietuitoare , ziua 
1 5 1
2014-04-05T17:17:01+03:00
Brad verde
toamna ploioasa
voce subtire
copii galagiosi
invatator  tanar
ciubotele calduroase
mester priceput
codru  batran
pasari gurese
dimineata racoroasa
cu placere
sper cu permisiunea ta, bineinteles, sa raminem prieteni pe acest, sait...inca odata, miii de multumiri, pentru ajutorul tau...ciao, ciao...
desigur si n-ai pentru ce
ok...sa ai un wekend placut...
mersi la fel