Răspunsuri

2014-04-05T16:33:36+03:00
 Animale,ex:ursul iese din hibernare in primavara, majoritatea pasarilor revin in sezonul cald,adica vara(primele vin chiar si primavara) si pleaca in sezonul rece.La plante:acestea reânviaza dupa o iarna crunta,se metamorfozeaza si apar alte specii la venirea primaverii si verii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T16:35:05+03:00
Primavara : Creste iarba , inbuguresc , inbobocesc copacii , se dezgheata auri , lacuri 
, animalele se trezesc din hibernat , unele animale depun oua 
Vara : fructele cresc si se coc , animalele nasc 
Toamna : frunzele copacilorse vestejesc , se face vinul  
Iarna : animalele hiberneaza iar natura se vestejeste . 
Sper ca te-am ajutat !
12 4 12