Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T16:29:08+03:00
Efecte negative : cand se tulbure 
Efecte pozitive : cresterea nivelului apei in fantani 
Sper ca te-am ajutat !
Da m-ai ajutat,multumesc mult de tot!
Cu placere ! Si imi palce sa va ajut
2014-04-05T16:30:36+03:00

caldura specifica la apa este de 10 ori mai mare decat la fier

apa se contracta datorita frigului

apa are cea mai mare tensiune superficiala

aceasta este cel mai bun solvent din lume

1 5 1