Răspunsuri

2014-04-05T15:51:21+03:00
Diferenta varstelor lor este 36-4=32 ani, si aceasta nu se modifica de la an la an.
Daca acum Paul are x ani, tatal lui are 3x ani. Deci diferenta varstelor lor este 3x-x=2x.

Asadar 2x=32⇒x=16 (ani are Paul)
Tatal are 16·3=48 ani


        
|_____________|  Paul

                        |<-----------diferenta--------------->|
|_____________|____________|____________|  Tatal

Diferenta varstelor lor este 36-4=32 ani, si aceasta nu se modifica de la an la an.
Daca acum Paul are x ani, tatal lui are 3x ani. Deci diferenta varstelor lor este 3x-x=2x.

Asadar 2x=32⇒x=16 (ani are Paul)
Tatal are 16·3=48 ani


|_____________| Paul

|<-----------diferenta--------------->|
|_____________|____________|____________| Tatal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T17:59:09+03:00
1.care este diferenta dintre varste?
                      36-4=32
2.cati ani are paul?
              32:2=16
3.cati ani are tatal?
              16x3=48
7 4 7