Răspunsuri

2014-04-05T15:28:38+03:00
X-10=y+10
x=y+20

y-3=z+3
y=z+6

x+y+z=59
y+20+z+6+z=59
z+6+20+z+6+z=59
3z+32=59
3z=27
z=9

y=9+6=15
x=15+20=35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T17:37:47+03:00
X-10=y+10 (ducem cu semn schimbat 10, in partea cealalta) => x=y+10+10=y+20
y-3=z+3 (ducem cu semn schimbat 3, in partea cealalta) => y=z+3+3=z+6
Inlocuim y in relatia x=y+20
x=(z+6)+20=z+6+20=z+26
x+y+z=59
(z+26)+(z+6)+z=59
z+26+z+6+z=59
3z+26+6=59
3z+32=59
3z=59-32=27
z=27/3=9
y=z+6=9+6=15
x=9+26=35
Deci:
x=35
y=15
z=9