Răspunsuri

2014-04-05T14:40:00+03:00
A)3x>-2-7  3x>-9  x>-3 ⇒x=[-α,-3)
b)-2y>5-15  -2y>-10  y>5 ⇒y=[-α,5)
c)2-2x<3x+6+1  -2x-3x<7-2  -5x<5  x<-1⇒x=[-α,-1)  α=infinit
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T14:48:23+03:00
A)3x+7>-2=>3x=-7-2=>x>- \frac{9}{3} =>x>-3
b)15-2y>5=>-2y>5-15=>-2y>-10=>y> \frac{10}{2} =>y>5
c)2(1-x) <3 (x+2)+1=>2-2x<3x+6+1=>-2x-3x<7-2=>-5x<5=>x<- \frac{5}{5} =>x<-1
2 3 2