Răspunsuri

2014-04-05T14:32:41+03:00
Imparti numarul 1248 la 4, si iti da 312 de cadouri impartite de Mos Craciun
Daca vrei sa afli cate cadouri a lasat Mosul la un copil, imparti numarul de cadouri lasate de mosul la numarul de baieti, si ai: 312/156=2 cadouri la fiecare baiat
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-05T14:33:18+03:00
1248:4=312 ( numarul de masinute lasate de Mos )

Fiecare baiat a primit cate 2 masinute .

312:156=2 ( masinute )
Comentariul a fost şters
312:156=2 impartire
Comentariul a fost şters
Cu placere !
Comentariul a fost şters