fratele meu are varsat de vant sau varicela , eu nu am avut varicela sau orice fel de bubat si am stat langa el,,de ce nu am luat varicela de la el!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
Intra pe Google si cauta simptome la varicela
am inteles
Am intrebat un frate si mi-a spus ca e posibil sa-ti apara dupa o saptamana sau dupa 5 zile
deja a trecut 1 saptamana
Atunci nu vei face [ probabil ]

Răspunsuri

2014-04-05T14:21:17+03:00
Perioada de incubatie este de 2 sapt. dak nu iei in astea 2 saptamani, ai corpul sanatos :D
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T14:24:09+03:00
Pai nu cred ca varicela este contagioasa . Sau poate iei varicela doar daca bei din aceeasi cana cu el etc.. 
Sper ca te-am ajutat !