Răspunsuri

2014-04-05T13:55:59+03:00
X-lungimea drumului
1/3 din x=1/3*x=x/3 in prima zi
x-x/3 aducem la acelasi numitor 3x-x/3=2x/3 restul
2/5 din 2x/3=2/5*2x/3=4x/15 a doua zi
x/3+4x/15+2,4=x aducem la acelasi numitor (15)
5x+4x+36=15x
9x-15x=-36
-6x=-36
6x=36
x=6
22 4 22
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
bine
HEIIIIIIIII MA AJUTA SI PE MINE CINEVA??????????
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T14:09:11+03:00
I----------I----------I----------I
           I---I----I---I----I---I

Nu pot folosi culori asa ca sper sa ma intelegi. O voi lua de la sfarsit catre inceput.

In ziua a treia a parcurs restul 2,4Km, care reprezinta pe desenul al doilea 3 parti din 5 (3/5). De aici rezulta 1 parte = 2,4 : 3 = 0,8km
2 parti (2/5) = 2x0,8=1,6 km (ziua 2)

2/3 din primul desen = 2,4 + 1,6 = 4km
1 parte = 4:2 = 2Km ( ziua 1)

Lungimea drumului

2 + 1,6 + 2,4 = 6km

12 4 12
in prima zi a parcurs 1/3 din drum adica o treime adica o parte din cele trei desenate in primul desen
lasa ca..... cand incep scoala o intreb pe doamna de mate cum vine problema asta ca ea ne explica la tabla .....
ms oricum\]
ok
:*