Ma duc la munte luni. L-a facut de rusine
Eu merg la bunici. El l-a dus acasa.
la acest meci tatarusanu s-a accidentat. l-a vrut in echipa sa
Numele ei incepe cu La.
L-a chemat la cancelarie.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T13:39:04+03:00
Cand am fost la Gergiana,catelul s-a urcat pe mine
L-a invatat sa spuna tot alfabetul.
Cand iti arata locul este la(cuvant),iar cand iti arata o actiune este l-a(cu creatima)
11 4 11
2014-04-05T13:40:15+03:00
Ia si tu un mar, fiule.
I-a placut nespus vizita la muzeu.
este LA SI L-A
L-a placut din prima cum l-a vazut
Vreau sa merg la mare in vara aceasta
mersi
Am mers la cumparaturi cu mama.
L-a batut pe Mihai, pentru nota pe care a luat-o.