Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T13:16:16+03:00
Pozitiile a doua drepte:
1.Necoplanare
2.Coplanare

1.Doua drepte sunt necoplanare daca nu se afla in acelasi plan.
2.Doua drepte sunt coplanare daca se afla in acelasi plan.
1 5 1
2014-04-05T13:18:15+03:00
Pai, daca nu se afla in acelasi plan sunt necoplanare
iar daca se afla in acelasi plan atunci sunt coplanare.
Sper ca te-am ajutat!