Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T12:43:21+03:00
Aceasta carte merita citita deoarece este foarte frumoasa, si sa sti cel mai cunoscut roman.

si sa sti ca e cel mai cunoscut roman.
EU cred ca trebuie citita pt ca e un roman cunoscut si pt ca e foarte frumoasa
2014-04-05T12:49:05+03:00
Merita citita cartea este foarte frumoasa si interesanta si mai ales ca este scrisa de Jules Verne.