Personificare,epitete,repetitie,enumerare.
-vant cald-
-ace verzi-
-iarna dadu drumul zapezilor-
-Ba sunt trei!Ba patru!-
-soarele s-a ivit-
-vantul cald a umplut lumea,fugarind norii-
-un zambet ii inunda fata-
-o inghite vazduhul-
-Cum nu?Nu-s ciocarlii?-
-zambet larg- Plz,spuneti-mi care sunt enumerari,personificari,epitete si repetitii

2
dc scz?
poti sa-mi mai zici te rog?
Pai nu stiu ma gandesc... Epitele: Vant cald, ace verzi , soarele, norii, zambet larg... Repetitii: Ba sunt trei! Ba patru!.. cam atat stiu.. dar nu stiu daca sunt corecte
:( :D
ms

Răspunsuri

2014-04-05T11:49:12+03:00
Nu inteleg ce vrei sa zici
sa-mi spui din toate aceste cuvinte si explicatii care-s epitetele,repetitiile,personificarile si enumerarile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T12:05:32+03:00
Vant cald - epitet
ace verzi - epitet cromatic
iarna..... - personificare
ba sunt trei.... - repetitie
soarele s-a ivit - epitet
vantul... - epitet
zambet... epitet
3 3 3