Răspunsuri

2014-04-05T11:40:39+03:00
Parlamentul din SUA se numeste ,,United States''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T11:40:59+03:00
Parlamentu SUA se numeste Congres si are doua camere: Senatul si Camera Reprezentantilor. Aceaste corpuri legislative se regasesc atat la nivel federal cat si la nivel statal. Fiecare stat al federatiei are propriul Congres, de asemenea cu cele doua camere.
Sper ca ti-am fost de ajutor. Mult succes in continuare!
Prof De Mate
[email protected]
Congres?? suna un pic cam ciudat ..dar mersi oricum..
Se numeste CONGRESUL STATELOR UNITE ALE AMERICII