Continuă în 15-10 rinduri,povestirea:,,Era sfîrșit de martie.Într-o zi de vineri,mă întorceam de la școală.Mă gîndeam la ale mele,fără să observ ce se întimplă în jur.La un moment dat,...,,
Povestirea trebuie sa fie fictiune,te rog fictiune sa fie!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-05T10:27:58+03:00
La un moment dat zaream , spre inchipuirea mea, un frumos curcubeu desenat in toate culorile.
Era intins pe tot cerul. Nu mai imi puteam lua ochii de la el.
Pentru mine era o splendoare .
Vazandu-l, ochii mi se luminau. Avea aproape toate culorile. 
Avea si culori inchise dar avea si culori deschise.
Apoi deodata, soarele se deschidea frumos , iar apoi, se ivi o ploaie.
Dar curcubeul inca mai era pe cer stralucind din ce in ce mai mult.
Dupa un moment ploaia se opri iar soarele stralucea incontinuare. Insa curcubeul a disparut de pe cer. Iar atunci imi dadusem seama ca era o inchipuire, dar era totodata o frumoasa inchipuire.


2014-04-05T10:29:43+03:00


la un moment dat,un catelus vagabond a inceput sa ma urmareasca.

el era ranit la picior,asa ca l-am adus acasa.

parintii mei erau plecati,iar eu am plecat cu catelusul la doctor.

medicul veterinar mi-a spus ca nu trebuie sa ma ingrijorez deoarece nu este nimic grav.

in urmatoarea zi le-am povestit parintilor ceea ce s-a intamplat.

initial ei nu au fost de acord sa pastram catelul,dar la rugamintile disperate ale mele au confirmat acest lucru.

de atunci eu si catelul meu suntem de nedespartit.

1 5 1