Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:40:44+03:00
5x-11y=0
5x=11y
x=11y/5
ecuatia aia nu o poti rezolva
tocmai ai vazut ca se poate
Da dar nu este corect!!
de ce nu este?
Pai nu ai cum sa faci calculu' ala... intereseaza-te sa vezi
2014-04-04T22:09:01+03:00
Acest calcul nu il poti face la forma in care e acum deoarece nu sunt termeni asemenea.Daca ar fi fost intr-un sistem de ecuatii atunci ar fi fost posibil.AMPLIFICAI PE 5x astfel incat la prima ecuatie sa fie 5x si dedesubt sa fie -5x si de aici il aflai p y dupaia pe x prin metoda reducerii sau substitutiei pe care o sti dar nu e posibil sa faci un sistem de ecuatie daca ec respectiva nu este un sistem de ecuatie deci mai pe scurt nu se poate rezolva ecuatia