Raspundeti,printr-o scurta scrisoare,anuntului care va intereseaza.

Anunturi:

1) Colectionez postere cu actori,cintareti si formatii celebre.Ofer,in schimb,postere cu sportivi.

2) Pasionata de poiezie si de literatura (mai ales SF),doresc sa corespondez cu un baiat cu aceeleasi psiuni.

3) Virata:11 ani

Caut prieteni pentru corespondenta,pe urmatoarele teme:fotbal,O.Z.N., turism. Astept raspuns la casuta postala nr.1/101-Balti.

Va rog am nevoie de raapuns la aceasta intrebare urgent.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:37:46+03:00
Pentru 1) :
"Bună ziua! Am citit anunţul dumneavoastră pe un site pe care l-am nimerit din întâmplare.Sunt interesată de această ofertă şi sunt dispusă să fac schimbul cât se poate de repede.Ofer postere cu cei mai cunoscuţi actori, cântăreţi şi formaţii atât române cât şi străine.Posterele cu sportivi aş prefera să fie cu sportivi români.Vă aştept cu un telefon la numărul 075******* în caz că doriţi să facem schimbul."
Sper să te ajute ! :)
23 4 23
2014-04-04T20:38:33+03:00

1) Buna! Sunt interesata de 5 postere cu Simona Halep, ii ofer in schimb 2 postere cu La-la Band, 1 cu One Direction si 2 cu Miley Cyrus.

Astept raspuns la casuta postala nr.1/101-Balti. 

4 4 4