Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-04T20:29:22+03:00


Idei:

1. Esti un fluture ce exploreaza un oras intreg.

2. Esti prins intr-un borcan si in felul asta vezi tot orasul, dus de un baietel.

1 5 1
2014-04-04T22:01:52+03:00
 batrana dintr-un sat, dintr-un judet, din Romania sustine ca Adrian Paunescu n-a murit. El traieste deja in Cuba, alaturi de Nicolae Ceausesc si Elvis Presley.Ea sustine ca ce l-a determinat pe Paunescu sa plece, a fost chiar trecerea la ora de iarna. Umbla vorba prin sat ca poetului ii era greu sa se adapteze la noua ora si ca avea probleme in fiecare an.Tot batrana ne spune ca poetul urmeaza sa readuca la viata Cenaclul Cuba si sa faca un turneu mondial… care sa inceapa din Japonia.Revenind la batrana. Tot dansa sustine ca a vorbit si cu Ceausescu. Este sanatos, transmite salutari guvernului Boc si spune ca este interesat de o noua candidatura peste 10-12 ani.